Fadimetalha Kozlar 9+4 haftalık olduk ama 2-3 gündür boğaz ağrısı ateş ve sıtma var dün kontrolde dr kons isteyip kbb ye gönderdi onlarda enfexia 500 mg yazdı sabah daha hapı alır almaz çıkardım öyle böyle değil ve normalde bulantı kusmam yok yani çok şükür olmadı daha bu arada ilaç antibiyotik daha kendime gelemedim inanılmaz bir başağrısı yaptı çıkardıktan sonra varmı aranızda kullanan
Fatosvrl Fadimetalha ilk 3 ay antibiyotik agri kesici onermiolar benim de ilk ayimda el bilek iltihabim olmustu ortepedici antibiyotik verdi kullanmadim 1 hafta agrisini cektim gecti
Fadimetalha Fatosvrl valla boğazım artık çok kötü olduğu için gittim kendi dr da onaylayınca birşey demedim ama iyi gelmedi bana
Fatosvrl Fadimetalha benimde kadin dogumcum antibiyotigi onaylamisti fakat icemedim nedense bebegimi dusundum o an Allahim tez zamanda sifanizi yetistirsin gecmis olsun 🤲🏻