Cicek08 Kız olursa ismi belliydi erkek için bulamiyorduk 😂ama Dün cinsiyeti ogrendik ve erkek . İsim bulmada çok zorlanıyoruz. Göktuğ, Alparslan, bertuğ, Bera. Şuan böyle gidiyor … Çok zorr🤗
svserzrm Merynurii ben de Mehmet Yağız düşünüyorum. Eşimin adı Mehmet Akif, babasından da bir isim taşısın istedim:)