esrabcr_ sedanurakarken Yanlış anlamayın çok güzel bir isim yeğenimin ismi de Alparslan.Ama inanın çocuklar o isimleri taşıyamıyorlar çok ağır gelir hani derler ya isminin ağırlığını taşıyor diye gerçekten öyle biz çok zararını gördük yinede düşünün derim ☺️
Edo sedanurakarken ay bizim henüz cinsiyetimiz belli değil ama erkek olursa Alparslan istiyoruz bizde 🥰
Kirmizivosvos sedanurakarken Allah nasip ederse sağlıklıca sıhhatlice inşallah oğlumun ismini bende Alparslan koyacağım 💙🧿
Mavislendiniz mvclk1510 bende mavi düşünüyorum dalga geçiyorlar renkten isimmi olurmuş bilmem ne ben mavişim belki cocugumda bana çekerse uyumlu da olur aslında diorm :))
Burcudag01 Oğlumuz olacak eşim Alparslan diyor Ben de Alpay istiyorum ama eşimi kıramayacağım sanırım 👼💙
busra1997alpaslan2021 Burcudag01 bizde Alpaslan Alparslan hangisi daha karar veremedim ama muhtemelen alpaslan