Meryems1 22 haftalık hamileyim bugün gezdim casiya çıktım yürüdüm baya ama bugün hic hareketlerini hissetmedim daha dün detaylim vardi girdim şükür bi sıkıntı yok
Deniz59 Meryems1 yorulduğunuz için olabilir bende o haftalarda 2 gün hissetmedim düzenli hareket etmezler zaten o haftada
Aysemin54 Meryems1 yavrum bnde 32 haftayım ben bile hissermiyorum arada 3 gun yerinde durmuyo 2 gun sesi cıkmıyo merak etme 3 gunden fazla haraket etmezse sıkıntı o zamn endişe et
Mavi34 Meryems1 biz yorulunca onlarda çok yoruluyor. Çikolata yiyip soluna yat karnını.kenarlardan durtukle. Sabah sağlık ocağında kalp atışınada baktırabilirsin
heyecanli1anne Meryems1 Yorgunluk ve hareket haliyle bebek hareketlerini hissetmeyebilirsiniz. Sağa ya da sola doğru yatın biraz dinlenin, hissedeceksinizdir
Deniz59 Meryems1 yani için rahat değilse hastaneye git ama bence boşuna gidersin o haftada normal dediğim gibi ben 2 gün hareket hissetmedim sırt üstü yat biraz oyna karnınla