40+2 olduk ama hala bebişimiz gelmiyor sanırım yerini çok sevdi yada gelmekten korkuyor evin durumundan 😂 . Doktor da beklemek için suyu yeterli bekleyelim dedi nst de 40 lara çıkıyordu bazen ve iki defa da 80 e çıktı sancılar ama ben bişey hissetmedim sizce ne zaman gelir yavrum ? yada suni sancı mı verirler? Merak ,tedirginlik ,korku,gerginlik ve heyecanla bekliyorum 🤦🏽♀️🙈😒🙁😳