Melihaaaa Kizlar 4 gunluk bi tatile cikmkstim ayaklarim cok sismisti smdi asagida tutamiyorum tutmayi birak yuruyemiyorum ayagima birseymi oldu karincalaniyor surekli zonkluyo ayaga klktgmda rengi dgsyo off noldu ayagima nolur biri bisey desin yasayan var mi
Rasev Melihaaaa uzanip ayaklarini yukarda tut en iyisi o yaridmca olucak sana benimde basima geldi benimki bildigin yuruyemez hale geldim
Melihaaaa Rasev rengi bole degisiyo ayak ustunde durdugum zaman szliyo bole beyaz beyaz seyler belliayagim. Icinde ayni seyler mi oldu cnm sndede
Asrinbaby Melihaaaa bende geçen hafta tatilden geldim su an 37 haftalık hamileyim aynı şeyler oldu 2 gün neredeyse kalkmadım ayaklarımı yüksekte tuttum bol su içtim 3. Gün anca geçti
Rasev Melihaaaa beyaz beyaz karincalama gibi oluyo canim benim bazen oluyo ama bende sudurqa gibi biseydi ayaklarimi hiss etmiodum ve geceleri aglayarak uykudan uyaniyodum
Melihaaaa Asrinbaby ya korktugun kangren filan olur diye kizlar blki komik gelcek ama. Gecmesi icin ne yaptiniz ayagi yukarda tutmak haricinde
Melihaaaa Rasev canim ayagim cok kotu ayaga kakalmiyorum kalktigim zaman uyusu0 agriyo szliyo dgsk birsey dz kapagima kadar agri var
Asrinbaby Melihaaaa kuzum bende çok post açtım bu başlıkla inan napsam ise yaramaz en iyisi tepede tutup çok su içmek mesela akşamüzeri 20 dk lık bi yürüyüş yap dışarıda gel yine uzat yukarı. Kaç haftaliksin?
Melihaaaa Asrinbaby kuzum ahri hic gcmiyo ayaga kalktigim. Vakit uyusma sizlama diz kapagima kadar geldi boyle mi olmustu seninde cok korkuyorum gebelik zehirlenmesi filan da yapiyormus
Rasev Melihaaaa çoğu hamilelerde olan bisiy ben 1haftaya kadar yuruyemiyodum oyle yapdimda gecdi çok şükür şimdi iyiyim bide tuzlu yiyecekler yeme bol bol su ic