Aleynaozkayaa Kaburga ve mide bölgemde yani gögüsün altında tam anlatamıyorum bi agrı mı desem gerilme acısı mı desem bi acı var geceden beri neden acaba rahatsız edici bişey kıpırdaıkca acıyo böbrek olabilirmi🤷🏻♀️
Esen Aleynaozkayaa hafif boşluğuna doğruysa olabilir benimde sağ tarafima doğru oldu doktorum bobreklerime baktı büyümeye başlamış dedi bebek baskı yaptığından doktoruna bildir oda bakar
Deletedmom444 Aleynaozkayaa bende de o acı var 33.5 teyim tam göğüs aldı ve ortada batma gibi gerginlik gibi yanık acısı gibi
Esen Aleynaozkayaa bana sağ tarafima yatma desi doktorum bikac gündür yoldu bugün yine agriyo biraz eğer böbreğe baskı yaptığı içinde zaten doğuma kadar tamamen geçmezmiş
blackwhite Aleynaozkayaa benimde 29 Dayım geçti biraz iğne batırıyorlar gibi çok kötü yan yatınca geberiyordum şimdi iyi