Kızlar 32 haftalık hamileyim 2 gündür hastanede yatiyordum nstde hafif sancı olduğu için serum iğne yaptılar. bugün kendim imza atarak taburcu oldum. O ortamda psikolojim bozuldu yanımda sancı çekenler ağlayanlar. Sürekli alttan muane kollarımı mosmor etmeleri de ayrı bir mesele. Bugün taburcu olmadan doktor tekrar muane etmek istedi ama aşırı derece de acıttı çok kastım kendimi şimdiye kadar kaç defa muane ettiler hiçbiri böyle acıtmamısti ve açılma yok demişlerdi. Bu doktor parmak ucu kadar açıklık var dedi. Hiç agrım yokken muaneden beri kasık agrım var. Sizce kendimi kastıgım için olabilirmi yoksa sancımı çekiyorum. Bu arada bunlar devlette olanlar. Kendi doktorum ne sancı ne açılma gördü herşey normal demişti.