Zeynep112 zaydn canım bende çok takıntılıyım bende taktıkça insan daha çok yiyor hep takmayanları görüyorum az alıyorlar çünkü yemek düşünmüyorlar
Nehir3351 31+3 olduk 1 kilo almışım 78 hamile kaldim 79 olmuşuz doktorum çok güzel ödem bile yok dedi
Nehir3351 zaydn cnm şeker ve tansiyon hastası olduğum için her yediğime dikkat ettim onun için almadim bol su içtim bu arada
Calisananne25 zaydn 19+3 en son 2 kilo almıştım bir dahaki kontrolüm cuma günü bir 2 kilo daha almışımdır diye düşünüyorum umarım fazlasını almamışımdır😁
habibe46 zaydn ilk 16 hafta hiç almadım ama ondan sonra aldım başımı gidiyorum 65 ile hamile kaldım.simdi 81 kilo oldum ikiz gebelik olduğu için normal diyorlar benim karnım sis sadace yoksa çok kilom yok diyorum
Pembepanterr zaydn İlk gebeliğimde 32. Haftamda 6 kilo almıstım ilk zamanlar hiç almadım vermedim de,ikincideyim şuan daha yeni belli değil kilo alıp almamam 😂 sanki biraz fazla almışsınız gibi geldi bana bu arada
Sevgikaya1525 zaydn çok yerim sporda yapmam ama nasıl oluyor bilmiyorum cnm ki kilo almaya meyili vücudum
Pembepanterr zaydn Hamurişi pilav ekmek makarnayı olabildiğince azalt şekeride çıkar tabi sağlıklı beslen sen değil bebiş kilo alır alıyorsanda üzülme verirsin önemli olan bebeğinin sağlığı kilo alıp almamak değil 🌸
zaydn Pembepanterr şeker kullanmıyorum hamur işi de yemiyorum sadece önceki hayatımda iki öğün hatta tek öğün beslenirdim şimdi çok acıkıyorum o yüzden uç öğün yiyorum o yüzden mi oldu birden artış anlamadım