isa25 yalnız değilsin kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle yapmalısın.. bende eşimle 7 ay birlikte olamadım oluncada hemen hamile kaldım. Ara ara denedim hani olduktan sonra rahatlarmıyım diye maalesef her seferinde ilk defa yapıyormuş gibi bi ağrı. Sıkmıyorum kendimi gayet rahatım farkındayım ama ağrıyor hemde öyle böyle değil ağlıyorum dayanamıyorum acısına. Bu yüzden sezaryen olmaya karar verdim. Etrafımdaki herkes dünyanın sonuymuşcasna sorguladı eşim hariç oda görüyor çünkü neler yaşadığımı. Ama ben kimseyi dinlemiyorum kendimi biliyorum bebeğime zarar vermekten korkuyorum. Keyfi gibi görünebilir ama bana göre mecburi.