merhaba anneler ben 18 günlük anneyim
dogum kilosu 2640
5 gün küvezde kaldı cıkıs kilosu 2500
7.gün kilosu 2940
18.gün yani bugun tekrar tartıldı 2540 grm cıktı kilosu
sadece anne sütü alıyor kafam cok karışık acaba doyuyor mu diye küvezden cıkmadan önce sütüm 90 100 ml di küvezden cıktıgından bu yana hiç sagım yapmadım full emzirdim saat bası çişli bez kapalı bez her beslenme sonrası oluyor ama kilo alamamış bugünde kendimi emzirdikten 1 saat sonra sagdım 2 gögüsten 40 ml süt çıktı lütfen bana yardım edin deneyimli anneler bizim gibi olan anneler ebe 1 hafta daha emzirmeye devam et dedi ama mama kullanmalımıyım