Buseninannesi_21 Yani arada canımı yakan şeyler oluyor, mesela bıçak saplanır gibi oluyor kasık bölgeme ya da karnımın bir yerinde toplanıyor sonra dağılıyor bebiş, yani bunlar can yakıcı olabiliyor ama sancı sanki farklı bir şey ve ben daha yaşamadım gibi geliyor 🤔 ben de 36+1 oldum daha vakit var zaten biraz daha beklesin oğlum şimdi gerçek sancıyı beklemiyorum henüz :))