Evet bende doğurdum 🌺🥰 sancılarimi gece uyurken yarısını çekmişim sabah 6 da uyandığımda artık 5 dakkada bir gelmeye başladı sancılarım adet sancisinin fazlası ve belden vuran ağrıyla anladım zaten sonra hemen duş aldım ağrılar 3 dakkada 1 gelmeye başladı ve giderek siddetleniyordu bol bol dua ettim hastaneye geldiğimde 6 santim açıklık olmuş zaten sabah 8 buçukta girdim hastaneye 10 da kızım.kucagimdaydi🥰🥰