mia21 Merhabalar, 34+3 üz şuanda. Bugün doktora gittim ve bebeğin başının kasığımda olduğunu söyledi. Bu doğum pozisyonuna girmiş mi demek? DR um erken doğum beklemiyorum dedi. Ama beni korkutmamak için mi dedi yoksa bu haftalarda normal mi başının kasığımda olması? Şuan 2865 gr kızım.
Seda_nrr mia21 Baş aşağı dönmüş olması bu haftalarda beklenen ve olumlu birşey :) kanala girmiş olsaydı doktorunuz söylemek zorundaydı zaten kanala girmediği içinde erken doğum beklemediğini belirtmiş korkmanız gereken bişey yoktur Yani :)
MinikEkran mia21 22+3 haftalığız benimde aynı şekilde baş aşağı duruyor rahmime çok yakın ama doktorum sıkıntı olmadığını daha pozisyonunun değişeceğini söyledi sizinde doğuma az kalmış bence baş aşağı durması gayet güzel normal doğum pozisyonunda şuan tabi dönedebilir çok hareketliler maşallah sağ salim vaktinde gelsin inşallah 🤲🏻
Asl90 mia21 normal canım bazı bebekler hep aşağı pozisyonda oluyor. Benim oğlumda baş aşağı döndü hemen. Kanala sonra giriyor yani doğum belirtisi demek değil
Lotte92 Merhaba bana doktor aynı şeyi söyleyince paniklemiştim. O da neden normal doğum istemiyor musun dedi, meğer şu anki pozisyonları doğum pozisyonuna geçmiş demekmiş. İyi bir şey yani, kanala girmesiyle alakası yok. 😌
Parinas Seda_nrr kanala girince erken doğum mu oluyor. İlk hamileliğimde 32 de kanala girdi 42 de doğdu. Bunda da yine 32 de girdi kanala 35+3′üm şimdi ama ilkinde hemen doğum olmadı diye rahattım. Doktor 37 gibi doğum bekliyorum demişti 3 gün önce. Bi gerildim şimdi 😬
Parinas Seda_nrr yok ben konu sahibi değilim. Benim kanala girdi 3,5 hafta falan oluyor da onu söyledim