Kızlar 3 gün önce kuzenim özel hastanede sezaryenle doğum yaptı çünkü şehir hastanesinde suni sancı verdiler hiç açılması olmamış… Şunu sormak istiyorum; suni sancıyı rahimden bi alet koyarak vermişler yani damardan değil. 15 gün sonra ben de şehir hastanesinde doğum yapacağım ama suni sancı olayı kafamı karıştırdı benim bildiğim damardan veriliyordu. Yeni sistem mi acaba bilemedim korktum etkisi az mıydı acaba o yüzden mi açılması olmadı bilen var mı?