Allahneverdiysee Rize de olan var mı kızlar ? Hala doktor bulamadım bildiğiniz iyi doktor var mı ? Şar da yıldırım beye gidiyorum pek memnun değilim
supermom39 Allahneverdiysee Özel de Evren beye gidiyorum. Çok memnunum. Alternatif isterseniz eğitim araştırmada Şenol Şentürk var. O da iyi bir doktor.
Arya-53 Allahneverdiysee kesinlikle evren bey ben onun sayesınde şuna da hamileyim çok iyi bir doktor
Allahneverdiysee supermom39 girişi ne kadar evren beyin bir de beril hanım var aynı yerde o nasıl bilgin var mı canım
supermom39 Allahneverdiysee 300 Lira, Beril Hanımıda duydum ama gitmedim. 7 haftalık miyomda olduğu için ben Evren Bey’i seçtim.
Ozgekdr Evren beyi tavsiye ederim. Ben ona gidiyorum. Muayene 300tl. Dogumu trabzonda yaptırıyor. Şar’ın artık devtet hastanesinden farkı yok. İlgi sıfır malesef.