Bussratozaan Kızlar 37+3 haftalıgım 1 saat önce markeye gittim poşet taşıdım biraz ağırdı eve geldiğimden beri ağrısı sırt ağrısı yaşıyorum bunlarla beraber kasılmalarım da arttı 10 dk da bir sanki cocuk biyere toplanıyormus gibi oluyor semsert oluyı karnım az yürüyorum oksuyorum geçiyor sonra yinw oluyo normalmi bu kasılmalar
Nurjan Uzanınca geçiyorsa yada ılık duşa hir geçiyorsa yalancıdır,doğum sancısının şiddeti gittikçe artar,ve sıklaşır