Merhaba kızlar öncelikle..benim 35 +5 te nts sancılarım yüksek çıkmıştı ve doktorum ilaç verdi Protestan 200ml fitil erken doğum yapmayayım diye geçen hafta.Bu hafta tekrar NTsye girdim tekrar sancım çıktı hatta biraz korkuttular nts odasında.Çoçuk hareket etmiyor ama kokma kalp atışları normal dediler sonra beni doktoruma gönderdiler bi baksın diye.Bu arada ilk gebeliğim.İnsan korkuyor birşey olacak diye..Sora doktoruma gittim ultrasona soktu beni herşey normal kalp atışları su hızı hatta 3.500 kilosu dedi ve fitil ve magnezyumu kesti.Artık gelsin dedi .Ağrın olur,suyun gelir,kanaman olur hemen acile gel dedi beni zaten ararlar ve gelirim dedi.Normal doğum yapacağım ama biraz gerginim açıkçası..Hamileliğimde ilk doktorum 1ay önce istifa etti ve gitti beni şuanki doktoruma yönlendirdi.O kadar anlayışlı bir kadınki anlatamam ama genede bi tereddütün oluyor işte!!