Merhaba bugün 37+6 olduk 4 gün önce bebek kanalda 10 güne kadar dogumun olur demisti doktorum.Su gelmesi veya nişan gibi belirtilerim henüze gerçekleşmedi.Fakat birkaç saattir hafif baş ağrısı , halsizlik ve karında iğne batmasi kasıklara doğru adet olacakmış hissi mevcut.Sizce devamında neler olabilir? Aşırı uyku hali mevcut.Sizlere sormak istedim şimdiden teşekkürler❤️