Benimde çok fazlaydı suyuda fazla şeker dediler ödem dediler tahlil yaptırdık 36.hafta 3.400 Korkuttular fiziki yapınızdan dedi en son 1.70 boyundayım eşimde uzun ve iri ailede minyon yok zayıf %100 doğruluk payı yok ölçümlerin zaten az yada çok demeyin kilosu sağlıklıysa