Gokcebal0 Merhaba anneler bir sorum olucak sıze bana yarcımsı olurmusunuz dogum sonrası hasta bezi al dedıler ama utandım soramadım normal gece pedı alsak olmaz mı sız naptınız tecrübelerını soyleyebılırmısınız bana?
H_myra1 Gokcebal0 bana hastanede büyük gazlı bez vermişlerdi hasranede kullanmam için artmıştı eve getirmiştim birkaç gün onları kullandım daha sonra normal ped kullandım
Egemenim64 Gokcebal0 ben normal lohusa pedi aldım canım yeterli gelemedi eşimi gece nöbetci eczaneye gönderip aldırdım ben çok ihtiyaç duydum ilk günler kanama çok oluyo almanı tavsiye ederim