Hicranbbr Ben İlk Doğumumda Kullanmıştım Daha Önceden Hatim Duası Yapıldığı Bir Gün Orada Okuttuğum Bir Suyu Dolabıma Koymuştum Doğum Olacağı Gün Bir Geniş Kap İçerisine Suyu ve Otu Koydum O Yavaş Yavaş Açılmaya Başladı Bende Suyundan Bir Damla Kadar İçmiştim Doğum Sonrası da Çıkarttım Kendiliğinden Kapandı Şimdi İkinci Doğumuma da Kullanacağım İnşallah :)