Güzel anneler merhaba,
Dün kontrolüm vardı. 2. Gebeliğim olduğu için doktorum son ana kadar çatı muaynesi yapmamıştı. Zaten ilk doğumum normal olduğu için tetiklemek istememişti. Dün bir bakalım dedi, hatta oldukça uzun bir çatı muaynesi yaptı.(çaktırmayın da biraz acıdı, uzun uzun baktı üstten de ittirerek çünkü doğum başlasa da 39. Haftada olduğum için sorun yoktu ama siz korkmayın çatıdan) 1 cm açılman var dedi. İyisin normal doğurabilirsin dedi, suyun gelirse kanaman olursa gel dedi. Ama akşam çok ağrım oldu çatı muaynesinden sonra. Sabahtan beri hiç sıkıntım yoktu, tuvalete gittim akıntım hafif sarımsı kahverengiydi. Silindim orada sümüksü kahverengimsi sıvıyı görünce çok azdı ama dedim herhalde nişan bu. İlk doğumumda nişanım gelmemişti de.
Kısacası hanımlar sanırımmmmmm doğuruyorummmm 🤣🤣🤣