Ballilokmaveannesi Kızımın adı… Erva çiçeğim❤️ Dediğim gibi çiçek gibi…
tek ben desem yazmazdım buraya ama herkes aynı şeyi düşünüyor. Evet etkiliyor diye düşünüyorum. O kadar naif, sevgi dolu ve letafet sahibi ki görmeniz lazım. Ben çok içime sinerekten koydum ve özellikle tek başına Erva koydum yanına ek isim de düşünmedim. O kadar akıllı ki daha yaşına girmeden ben ikinciyi düşündüm ve nasip oldu. İnşallah bu kızım da ablasına benzer🥰🙏