Duygusd 25+1 gebeyim plesantada çentik olduğu için kan akımı yavaş ilerliyormuş oyüzden 1,5 hafta gelişimi geriden geliyor kızımın suyum sınırdaymış doktor bu şekilde 30. Haftaları görmezsin ses çok üzgünüm 😥
Fatosvrl Duygusd Duygusd uzulmeyin lutfen banada 21. Haftamda centik var denildi hatta doktor 3 hafta yasar yasamaz dedi benim o an dunyam yikildi psikolojim bozuldu ve 3 haftada bebegimide strese soktum ama cok sukur suan 28. Haftaya girdik simdi gidebilcegimiz yere kadar gidicez bizimde erken dogum riskimiz var bol bol dinlenin ve cok su icin benimde suyum azalmisti cok su ictim artma oldu lutfen inanin dua edin 🤲🏻 İns saglikla bebeginizi kucaginiza alirsiniz❤️🤲🏻
Fatosvrl Duygusd benim 2 2.5 hafta geriden gelio bebegim kac gr bebeginiz? Ciger gelistirici igne vuruldunuz mu 26 haftadan itibaren baslanio erken dogum icin
SerapAyBartik Duygusd benımde 23+5 benımde suyum az rapor verdı doktor bana evde bol bol yatıyorum sakın stres yapma tıp ılerlerdo 30 haftada dogursan kuvezde kalıyor.manda yogurtu,havuc suyu,karpuz ve bol su iç
Leylaturkel Duygusd üzülmeyin benimde kan pıhtılaşması vardı suyum sınırdaydı ve bebeğim 3 hafta geriden geliyordu doktor ciğer geliştirici iğne verdi ve 2 gün kullandıktan sonra 34 haftada acil sezeryanla doğumumu yaptırdı şimdi 36 günlük olduk Allah’ıma şükürler olsun küvezde kalmadık durumumuzda gayet iyi 🙏🏼
Minikmucizemmm Duygusd bizde 36 haftalığız doktorum oğlumun suyunun sınırda olduğunu söylemişti aşağı yukarı bir aydır her hafta kontrole gidiyoruz yakın takibe aldı birşey olmaz Allah’ın izniyle içini ferah tut
HilalAsel Çok geçmiş olsun Allahım acil şifalar versin. Böyle bir durum bizim de başımıza gelirse nasıl anlaşılabilir acaba ?
fatos2404 Duygusd üzülme bebeğine dua et kendini iyi olacağına şartlandır ona motive ol ve kesinlikle ciğer geliştirici iğne yapmalarını iste Allah'ın izniyle sağ salim kucağına alırsın inşallah 🙏
1234momsss Duygusd canım benimde sol tarafında vardı çentik bebeği besleyen damarlarda daralma var dedi 20 . Haftamda kan sulandırıcı aspirine başladık çok şükür bı sorun olmadı 34. Haftadayiz sana neden asprin felan vermedi acaba
Duygusd 1234momsss corasprin ve cleaxan 8.000 kullanıyorum canım ama korkuyorum yapılabilecek en iyi şey ilaç tedavisi olarak şuan buymuş iki hafta sonra tekrar kontrolüm var boş bol su içiyorum Allah’ım bize bağışlasın daha 25. Haftadayız çok küçüğüz
1234momsss Duygusd korkma canım bende çok uzulmustum korkmuştum ama çok şükür bı sorun olmadı şuana kadar sendede olmaz inşallah ilaçlarıni düzenli al bol su iç bişey olmaz Allah'ın izniyle
Cnnhls Asla uzulme benimde 20 .haftamda çentik cıktı geriden geliyordu bebiş doktorum çok olumlu yaklaştı ilaç bile vermedi kendiliğinden geçiyor bazen dedi tuzsuz yedim bol su ıctim tansiyon ölçtüm yürüyüş dua vs 25.haftamda gittiğimde çentik geçmişti simdi 31 haftalık oldum 30 haftalıkken gittiğimde kilosu bi tık öne bile geçti sadece dua et her denilene takılma yaradan rabbimin elinde herşey bol tevekkül et dikkat et gerisi takdiri ilahi sağlıkla kucağına alırsın insAllah canim 🤰💙💕