Serpiltsn bana sorduğumda normal normal diyip duruyor ama bana normal gelmemeye başladı bariz düzensiz kasılmalarım var ve zaten erken doğum riskimde var şimdi gitsem boşa gitmiş olmaktan da korkuyorum ya da nst ye bağlar mı muayene eder mi bilmiyorum