Merhaba hanımlar
Bu sabah eşim işe giderken uyandığımda yoğun bir şekilde kanamam olduğunu farkettim hemen devlet hastanesine acilden geldik alttan kontrol edilerek bebekte hiçbir sıkıntı olmadığı fakat suyumun geldiğini ve bu durumda yatış yapıp gebeliği sonlandırmak gerektiğini açıkladılar. Tekrar özel hastaneye gidip hemen muayene oldum özel hastanedeki doktorum gebeliği sonlandıracak bi durum olmadığını suyumun ve bebeğin gayet iyi olduğunu söyledi. Düşük önleyici iğne ilaç yazdı iğneyi yaptırdım kanamam durmadı diye tekrar devlet hastanesinde kontrol amaçlı yatış yaptırdım. 1 saat sonra kanamam durdu. İğne etkisini gösterince kanamam kesildi fakat devlet hastanesindeki doktorum antibiyotik tedavisine başlayıp iğneyi kesti. Şuan kontrol altındayım ve hala kesilmezse veya devam ederse bebeği alabileceklerinden bahsediyorlar. Görüşlerinizi tecrübelerinizi paylaşır mısınız ?🙏