aaysecoo artışı iyi mi? Her gün mü 2 kat olmalı 2 günde 1 mi? Regle göre 5. Haftaya girdim bugün. Ama betaya göre galiba daha geride. Kese ne zaman görünür sizce? 5 ağustos perşembe 35 8 ağustos pazar 181 9 ağustos pazartesi 271
kuzununannesi3004 Bildiğim kadarıyla beta 1500 üzeri olunca karından belli oluyor Altan olması için ne kadar gerekir onu bilmiyorum
kuzununannesi3004 aaysecoo aynen canım bende öğrendim hamile olduğumu doktora gittik 1100 civarıydı karından muane yaptığında kese görünmedi Altan muane olunca çıktı kesemiz düzenli cekilde iki katına çıkıyorsa güzel sonuç verir
lunam Değerler gayet iyi. Kese haftaya görünür büyük ihtimalle. Karından olmasa bile alttan görünür ama biraz daha beklersen karından hem keseyi hem bebeği görürsün.
Mucizepamugum aaysecoo icin rahat etsin canim bak benim noldu biliyomusun ilk kan tahlilim 246.3 cikti sabah 10larda verdim kani 2 gun sonra doktor randevum vardi saat 15.30 da neyse karindan bakti goremedi kan verdim 390.3 cikti 48 saattende fazla gecti aradaki vakit neyse doktor bana kimyasal gebelik iki kat artmamis dedi 6 gun sonra tekrar gittim doktora ilac versin de adet oliym diye kanaman gelmediyse bakalim ultrasonla dedi bi bakti keseyi gördüm dedi ben şok oldum orda yani demem o ki Rabbim vercek oldumu iki kat artisida dinlemiyo ama masallah guzel artmis degerin korkma guzelim 😍