Sali3 depsizoo bi kaç saat sonra gitçem hastaneye bugün artık yatışı veriyolar. İçerde dursa daha mı iyiydi sanki korkmaya başladım valla ☹️
mummy_mom Sali3 tabiki iyi degil icerde durmasi.mekonyumlu dogmasi an meselesi.artik bagirsaklarinda dışkı birikti.bebek strese girer dogamayinca.ayni durumu yasadik kardesimde cunku