Merhaba anneler bugün kontrolle gittim 38 haftalık hamileyim 35 haftadan beri nst de sancılarım çıkıyordu bu hafta da yine baya sancı çıktı ve bebeğim bu hafta hiç kilo almamış o yüzden cuma günene kadar bekleyip eğer yine kilo almazsa ve doğum gerçekleşmezse suni sancıyla normal doğum yapılacakmış bebeğimin kilosu 3000 neden kilo almamış bir türlü doktorda çözemedi suyumuz normal plesanta da yaşlanma gibi bir durum da yok başına gelen var mı