Emineisa Merhaba anne adayları.Ben 20. Haftadayım çatlak oluşumunu aza indirmek için ne kullanmamız gerekiyor?İlk hamileliğim diye tecrübesizim.Deneyip memnun kalanlar bilgilerini paylaşsalar sevinirim🤗
Ky2406 Emineisa bıoil kullnmştm karnmda çatlağım yok ama mecbur kılodan dolayı oluyo engel olamıyorsunuz (:
Emnmntmhmmt Emineisa 33 34 haftaya kadar çatlamadim su son iki üç haftada harita gibi oldu göbegim. Sanirim göbegim bi andae büyüdü ondan engel olamıyorsunuz catlayacaginuz varsa çatluyo yani
Hatunnn Emineisa aksamlari sag zeytinyagini pamuk yardimi ile suruyorum cesitli markalarin yaglari var lierac gbi ama suana kadar bundan daha dogal ve ise yarayan bir sey duymadim
Merveozcelikcckl Emineisa bio pil şiddetle tavsiye ederim 26. Haftamda karnımda aşırı bir kaşıntı başladı çatlağın habercisiymiş hemen bu yağa başladım şuna 32 deyiz Ve hiç çatlağım yok aklıma düştükçe sürdüm 14 kilo almama rağmen hiç bir şey olmadı
Ozlmbirce Emineisa 2. Gebeliğim , ikisinde de mustela krem kullandım. Bir çatlağım bile yok. 35. Haftam bitiyor bu arada. Tabi cildi içten nemli tutmak da çok önemli. Su içmeyide ihmal etmemek gerek