Mom526 Ben bağışıklık baskilayici prednol ve prograf ilaçları kullanıyorum çocuk tutsun diye ,bağışıklığımı sıfırlar mi???Korona olma riskini artırır mi?(ablam için soruyorum)
Mom526 deno1 rahimde direnç gösteriyormuş kan sulandırici kullanıyor kan akışı yavasmis 5 haftalik hamile sizce kalbi atar mi?Boyle bir sorununuz oldu mu
deno1 Mom526 ilki tutmadı ama ikincide hic dikkat etmedim cig et hariç ne olursa yedim en önemli şey kafadan atmak
deno1 Mom526 kan sualndirci zaten kan akışı gitsin diye veriliyor ayrıca korona hastalarida kullanıyor bebek sağlıklıysa her şekil devam eder
deno1 Mom526 zaten kalp atisindan sonra prednolu bieaktiracak doktor bende kalp atışına kadar kullandım
Mom526 deno1 canım onu kalp atışı sonrası kesince ablamin bebeğinin kalbi duruyor yüzden ilk 3 ay devam edecekmiş