Kristalbayan bende normal doğuracağım diye inat ettim, 41+2 de acil sez alındım. Normal doğumu çok istedim, bebeğimi hemen göreyim falan diye. Ama sez dönünce doktorum spinal yapalım hem kısa sürer hem bebişi görürsün diyince spinal sez oldum. İnanır mısın o kadar memnun kaldım ki, herşey 20 dak oldu bitti. Hemen ayaklandım. Hiç korktuğum gibi olmadı. Milleti kapılarda karşıladım 🙈 şimdi 2.gebeliğim yine sez olacağım kısmetse. Korkma sakın doktoruna güven. Allah kolaylıklar versin🌸