Herkesin aynı değil benim eğiliğ kalkınca bi anca fış diye helmişti ben bi anda akıntı geldi sanmıştım sonra devam etti bildiğiniz su sarı falan değildi ama ağır bi kokusu olmayan kendine has bi kokusu vardı diye hatırlıyorum ama bi kere geldikten sonra sürekli devam etti zaten ben erken doğuma girdim. Dr arayın konuşun derim