Kizlar bana zaten hareket yasak evdeyim ya uzanıyorum ya oturuyorum genelde lavabo yemek vs kalkıyorum ama ben hep yorgunum her an düşecek gibiyim eşimle yemeğe çıktık arabayla tabi ama her an bayılacak basim koya da uyusam diyorum bu şekilde olanlar var mi 19 hafta içindeyim 20 girecem