ay-se Lokumunannesii evet allahın izniyle kızım olacak ilk gebeliğim benim kafamı koymama bile gerek yok
ay-se Aysel0707 26 olacağım inşallah hele bu havalarda sofra bile çırpmaya çıkamıyorum evde kendim bir egzersiz yapmaya çaşıyorum onda da ilk saniyelerinde uyuyom
Gmznr80 ay-se bende aynıyım canim 25. Haftadan beri öyleyim ama 32. Haftadan sonra iyice arttı kendimi zor ayakta tutuyor desem yeridir 😂
Berra71 ay-se offf sorma ne yemek yapabiliyorum ne temizlik sabah akşam uyumak istiyorm gözlerimi açamıyorum çok uyuyorum ona rağmen sanki hiç uyumuyormuşum gibi halsizim
Aysel0707 ay-se dama cık gez 😂😂😂😂😂sana butun seceneklerı sondum damda olmasa evın ıcınde gez yoga yap aylıgına gore