tospikk1 Kızlar bisey sorucam forumda arama kısmı sadece bende mi yok yoksa değişti mi doğum yaptıktan sonra fark ettim 1 hafta kadar girmemiştim
Dilekcnkn tospikk1 Bildirimlerin olduğu kısma geldi canım 3 çizgi olan yer varya oraya tıkla görürsün
tospikk1 Dilekcnkn 😂😂 artık gebe değilim ama üzülüyo insan merak ettiğimi arayıp bulmak mutlu ediyo işte