Eşim üç dört gündür Almanya’dan gelen halasının yanın da ve onların dün uyuza yakalandıkları ortaya çıktı ve eşim bugün eve dönüyor su ana kadar onda biberlileri yokmuş ona da bulaşmışmıdır geçiren arkadaşlar nasıl başa çıktınız bilgi verirmisiniz ayrıca yarın sağlık ocağına gidip durumu anlatsam bana belirti olmadan tedaviye başlarım sizce 11 haftalık hamileyim