Herkese selam, hamileliğimin 37. Haftasındayım ve 2 gündür geçmek bilmeyen süreklilik halinde baş ağrısı yaşıyorum. Araştırdığım kadarıyla hamileliğin son haftaları iyice yükselişe geçen hormonlar baş ağrısı yapabilirmiş. Benim gibi baş ağrısı sorunu yaşayan var mıdır acaba? Geçmesi için ne yapıyorsunuz tavsiyelere açığım