Eynur_2147 ben 2numarayı 1numara pişik yapmayınca bezden memnun kalınca aldım ama size şu tavsiyeyi vereyim bebek pişik oldu diye illa bez pişik yapmıyor hemen. Benim bebeğim pişij oldu ama ıslak mendilden oldu. Hediyr ıslak mendil gelmişti dedim kullanayım 3.gün çocuğum pişik oldu bezi değiştirecektim aklıma ıslak mendili değiştirdiğim geldi. Islak mendilde eskisine döndüm pişik iyileşti. Pişik sadece bezden değil ıslak mendilden pişik kreminden bebeğin altıno değiştirme süresindende kaynaklanıyor.