Deletedmom93428 canm ben depent aldım 80 ile 83 kilo arası dogum yaptım L aldım 2 paket gitti hic sıkmadı sadece dikişli olduğum için keşke 1 tim daha bol alsaydın dedim hala kanamam var şuan orkid e geçtim size L olur ama rahat edeyim sezaryan ise dogum karnım acımasın bol kalsın dersen xl al