Yavuzbeymom Hanımlar 6+3 üm 3 gündür kanamam var . Kırmızı renkte . Bazen de kahverengi . Doktora gittim progestan verdi . Mide bulantısı yapar vajinana yerleştir dedi . Moralim bozuluyor . Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı aranızda ?
asyaebrar Yavuzbeymom Evet var hatta çoğu kişi :) Endişelenmeyin buna bende dahilim banada vermişti şuan 10+5 deyim daha dün bitti ilacım 1 kutuyu tamamladım
sedanurakarken Yavuzbeymom bende aynı durumdayım canım geçmiş olsun 17 haftalık gebeyim ilk öğrendiğim günden beri progestan kullanıyorum vajinadan düşük tehlikesi var her hafta düşük önleyici iğne oluyorum ve hap kullanıyorum kese dışında kan birikiyor sürekli ve onu atıp tekrar birikiyor
Adapte34 Yavuzbeymom benim de 10. Haftamda kahverengi lekelenmem oldu gittim progestan kullanıyodum zaten düşük önleyici bi iğne yapıldı çok şükür şimdi 20+1 olduk 🙏 Rabbim size de nasip etsin inşallah ama progestanın çok faydasını gördüm ben ağızdan alıyodum Ama vajinal yoldan da alınıyo
Deletedmom_33 Yavuzbeymom Cnaim benim ilkinde de 6. Hafta oldu maalesef 10 gün sürdü 7+4 de kürtaj oldum. İkinci de yine 6. Hafta geldi leke kırmızı pembe. Sonra 3 gün ara ile 2 kez daha geldi. 2 güne bir daha geldi kesildi kendiliğinden. Şuan 11+5 iz bugün muaneye olduk şuan gayet sağlıklı 🤗
Cansurts Yavuzbeymom Bende o aylarda yaşadım progestan verdi doktorum fitil olarak kullanıyorum hala. Önlem amaçlı verdi 🌸 Şuan 13 haftalığız hiç bir sorunum yok şükür 🙏🏻
Gkc92 Yavuzbeymom ben 7.haftada şiddetli kanama yaşadım miyom kaynaklı. Yatışım yapıldı hastaneye iğne vurdular serum taktılar ve makattan ağrı kesici verdiler. Ayrıca taburcu oldukten sonra progestan verdi doktorum 33+6 yım hala kullanıyorum ama kanamam devam ettiği için ve lekelenmem kanamamın olduğu zaman vajinal alma dedi kanamam tamamen gittikten sonra vajinal almaya başladım. Bi terslik var gibi sizinkinde kanamanızın sebebi ne söyledi mi peki doktor
tgba715 Yavuzbeymom o haftalarda çok oluyor canım ben de yaşadım her şey normal görünüyorsa kendini koru yorma geçer merak etme
Yavuzbeymom zizi1985 benimde halen devam ediyor . Hem kırmızı hem kahverengi geliyor . İkinci çocuğum . İlkinde yaşamadım .