Herkese merhaba , adet tarihimden 2 gün önce ve adet geçtikten 2 gün sonra 2 ayrı test yaptım negatif çıktı. Ara ara baş dönmesi dışında belirtim de yok . Stresten mi gecikti acaba ? Aynı durumda olan var mı? Adet gecikmesine rağmen testleri negatif çıkan?