[silindi] Doktor 6 gün üst üste kullan dedi diye hatırlıyorum ama 2 kutu yazılmış prilam ben içmeye devam ediyorum Bi sıkıntı olur mu 9 haftalığım
Seminn [silindi] benim doktorum düzelene kadar kullan demişti bulantılarım yavaş yavaş azaldı ama onu içmezsem hep kusacakmışım gibi düşünürdüm bağımlısı olmuştum resmen
miniklerim125 [silindi] 17 haftaligim hala kullanıyorum doğuma kadar kullanan varmış. Kullanmayinca kötü oluyorum
Yamacin-Annesi [silindi] Bende 8 haftamda başladım 14 olduk haylen içiyorum icmeden olmuyor bide zaten prilam sadece hamileler icin olduğu icin merak etme inşallah bişey olmaz