Zzsm Merhabalar bugün tam 34 haftalıgız kilomuz 2600 doktorumuz iri dedi sezeryan diyorlar şimdiden sizin minnoşların kilosu neydi acaba bu haftalarda 💜
SutlacimiYedimmiBen Zzsm ilk oglum 35.haftada doğmuştu ozamnki kilosu 2.850 grmdi gününü beklese 4u geçecekti
cemreninannesi67 Zzsm 2.700 dü 33 haftalıkken kızım ama 37 haftalıkken doğum yaptım ultrasonda 3.400 çıktı doğunca 3.200 dü normal doğum yapabilirsiniz yani bence kilo açısından bunu söylüyorsa fazla değil kilosu
Sinem_469 33+0 da en son gittik 2450 dedi bize de ama iri falan demedi gerçi benim sezeryan olacak belki o yüzden dememiştir
Gizemm18 34+3 2300 dedi doktorum bugğn bende kendi kendime zayıf diye üzülüyorum ozman kilosu ideal 😂
Gizemm18 ebru05 ama sanırım benimki zayıf bi bebek haftasına göre uyumlu dedi doktorum ama buradakileri görünce zayıf olduğuna kanaat getirdim 😂
ipekyakup Zzsm Ve suanda 38 haftama girdim yarnnkontrolum var bebek 4 dun uzerine cikarsa sezryan ama 4 olmadn kendi gelirse normal gozukuyor
Snmlhn0 37 haftayım şu an 3800 olmuş 30. Haftalara yakın doktor şeker dedi suyun fazla dedi normal olmaz dedi doktor doktor gezdik yanılma payı da çok yüksek %100 doğru ölçüm değil bir süre sonra kilo alımı azalabiliyor
Momzie Zzsm kızım 34 te 2558 di 38 de 2840 doğdu neye istinaden erkenden böyle konuşuyorlar anlamıyorum 🤷😃
Sulegorkemakyol Zzsm gayet iyi bir kilosu var ama tabiki sizin çatı çapınız çok önemli ben 34 hafta doğum yaptım kızıma 3.115 gr doğdu