hbbmom Merhaba hanımlar. 22 haftalık gebeyim. Aşağı yukarı 3 haftadır göğsümden jel gibi sıvı geliyo. Bazen 1 damla kadsr geliyo bazen kıyafetimi yuvarlak şekilde ıslatcak şekilde geliyo. Doktora gitmeme 1 hafta var. Böyle durumla karşılaşan var mı?
Hilaldemirrr hbbmom ben de öyleyim canım süt mayası o oynanamaman lazım erken doğumu tetikliyor. Ben doktoruna sormuştum iyi bişey demişti süt kanalların açılıyor . Peçete köy iç çamaşırın içine ben öyle yapıyorum ayni haftadayiz benimki 4 5 haftadır geliyor o şekilde . İyi bişey dedi bana doktorum
Elifim17 hbbmom cok normal süt kanalları çalışmaya baslamıs. O akan sıvı ilk süt yani ağız sütü bilimsel adı kolostrum. İlk 3 gün o sıvı ile beslenecek bebeginiz doğunca inşallah 😊
Beyzalpay hbbmom normal canim benimde sari seklinde geliyor evde bazen sutyen kullanmiyorm atletim sirilsıklam oluyor sadece elinle sıkma kndi akarsa aksin
Dilekcnkn hbbmom Normal canım benim ilk 17 haftalıkken böyle bir damla geldi sonra 1-2 hafta önce öyle aktı hatta göğüs pedi aldım şimdi çok az geliyor süt doluyor o normal ama sıkma göğsünü
Beyzalpay Sema_hysz hayr sıkmayın sakın bidaha erken dogumu tetikler bu yaptiginiz bi kereden bisey olmaz bidaha yapmayin gogus pedi kullanin
Selen37 hbbmom 22+3üm, 2 haftadır benden de geliyor aynı dediğiniz gibi yuvarlak şekilde tişörtüm ıslanıyor. Doktorum korkma çok normal dedi 🌺