Gzgnx 34+5 teyiz ağırlığımız 2100 doktorum hep minyondu normal dedi. Et yumurta az mı yedin dedi ama yedim hep. Gittiğim diğer hoca gelişim geriliği olabilir dedi. Kilosu çok mu düşük sizce. Kilosuna takılmıyorum ama gelişim geriliği nasıl anlaşılır kendi doktorum bir şeyleri ihmal mi ediyor acaba
Tugbademkilic Gzgnx tam 35+0 da 2200 dedi bizim doktorumuz bende az diye düşündüm kilosu normal dedi bize
evaburak95 Gzgnx 34+3 de 2600 gram dı doktorum çok iyi demişti bebeğim kız önden gidiyor bi kaç gün dedi . Bence sizinki de iyi abartılacak bi gerilik yok.
Gzgnx Tugbademkilic oh çok şükür bunu duymak çok iyi geldi minyon demek ki bebişlerimiz hiç önemli değil kilo sağlık demek değil biliyorum sağlıklı olsunlar da
nslhhsn9221 35+5 de 2400 dü bebeğim ama sağlıklı görünüyor dedi doktor. Zayıf bı bebek olacak dedi. En fazla 3 kg doğar dedi. 3 kilo da doğarsa yeter inşaallah. Sağlıklı olsun yeter . Kan akışınız normalse korkmayın bence
Gzgnx nslhhsn9221 çoook teşekkürler bana da ilk 3 demişti şimdi 2700 filan dedi kilo hiç önemli değil sağlıklı olsun da dediğiniz gibi 🤲
Tugbademkilic Benim 2. Hamilelik ilki 3 kilo 50 gram doğmuştu doktorumuz doğuma kadar buda 3 kilo olur dedi önemli olan sağlıklı olmalari ben yinede kilo alması için elimden geleni yapıyorum kaşar, muz süt tuketiyorum