Selam bayanlar ben 33. Haftamda izne ayrıldım ama 7 haftalık izin verdiler 16 haftaya tamamlayınca SGK ödeme yapıyor heralde 8 haftayı da doğumdan sonra yapabiliyoruz daha önce bunu uygulayan ücret alan var mı sistem tam olarak nasıl olacak billen paylaşırsa sevinirim 4/A lıyım mimarım