42-AySe-07 oznuryakup44 Ben de 37+5 im bizim son 9 aslında 10 ama olacağı günü saymıyorum bugünü de saymazsak 8 🤣🤣
oznuryakup44 42-AySe-07 sezeryanında bu yönü güzel valla benimde 19 kasım tam dokuz ay doluyor ama bakalm
oznuryakup44 ozgedemirci aslında çok zorlanmıyorum yani gece uyuyamayanlar falan varmış ağrı falan bende yok şükür ama insan usanıyor artık gelsin istiyorum hemen
ozgedemirci oznuryakup44 ben de öyle çok şükür ağrı yok ama kavuşmak istiyorum artık.sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏🏻😍