Merhaba kızlar happykidse de yazdım ama buradan da sormak istedim illa ki kız bebeği olanlar vardır. Ben 6 gün önce normal doğum yaptım ve kızımda ara sıra idrar yaptığında vajinal kanama oluyor. Çocuk doktoruna gösterdik anneden geçen hormonlardN dolayı normal geçici dedi. Sadece benzer durumu yaşayan var mı sormak istedim. Ve gerçekten geçti mi bu durum